Re: Netia - konkurent TPSA

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 20:06:22 MET

Na terytorim 70% kraju TPSA ma wyłaczne prawo do instalowania telefonii
przewdowej co zgodnie z definicja slownika nazywa sie MONOPOLEM. Dotyczy to
takze polaczen miedzynarodowych i miedzy miastowych kolego i to jest
MONOPOL. Ja mieszkam w 30% kraju gdzie monoplu nie ma i mam Netie i jestem z
tego powodu szczesliwy. Porownujac jednak liczbe abonentow Netii i TPSA.
Nasz rodzimy operator liczy sie z nia jak z Microsoft z BeOSem ktory tak
samo mu zagraza. Monopol to nie tylko wylaczne prawo ale takze dominujaca
pozycja na rynku. Widac ze swiata widomosci wchlaniasz nadwyraz opornie :-(.
Proces przeciwko M$ to procesz antymonopolowy. Myslisz wiec ze sad zle
rozumie definicje monopolu? Jestes smieszny.

--
             The EaGle
The Legion of Voyagers