Re: Czym pliki *.vcd

Autor: Marcin Kulas (hitower_at_booster.alpha.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 20:04:32 MET

Marcin Tworek wrote:
> Chyba sie nie zrozumielismy. Program Virtual Cd varsja 3.0 posiadam, ale nie
> moge nim otworzyc plikow .vcd, poniewaz Virtual CD otwiera tylko pliki .fcd

Przepraszam. Nie powinienem dzisiaj nic pisać. Nie zwróciłem uwagi na
początek Twojego postu. To z przemęczenia.

> (przynajmniej ta wersja tego programu.). Pliki .vcd o ktorych mowie musialy
> byc utworzone albo nowsza wersja programu Virtual CD albo zupelnie innym
> programem.

Dałbym sobie uciąć paznokieć małego palca lewej ręki, że kiedyś
wczytywałem takie pliki właśnie do VirtualCD (nie pamiętam jaka
to była wersja).

PS.
"Oczywiście mogę się mylić."

--
hitower_at_booster.alpha.pl
"People are DNA's way of making more DNA." [Edward O. Wilson]