Re: Dyskietki do Maca

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 23:22:46 MET

"Magdalena Busk" <magdalena_eliza_at_hotmail.com> napisał:

> Kupilam przez przypadek 2 op. dyskietek. Jest na nich napisane:
> TDK, MF-2HD, Macintosh, for Apple Macintosh Computers...

To oznacza tylko i wyłącznie to, że producent był uprzejmy umieścić na nich
system plików zgodny z Apple Macintosh, oszczędzając ich użytkownikom
kilka(naście) drogocennych minut. Ale o i ile mnie pamięć nie myli, do
przeformatowania ich na blaszany FAT12 nie wystarczy "szybkie formatowanie",
tylko pełne, co zajmuje trochę czasu. Więc jeśli masz blisko do tego sklepu,
to wymiana na "DOS formatted" może potrwać krócej...

JoteR