Re: >>> Problem z komputerem <<<

Autor: Adam Gapinski (adas_at_mkt.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 12:59:51 MET

Użytkownik Marcin Sokołowski <a600user_at_wsh-kielce.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:94bj4r$c96$1_at_news.tpi.pl...
> Czesc,
>
> Kumpel podrzucil mi komputer, ktory przestal dzialac. Najczesciej
> pojawia sie komunikat MSGDRV albo blad exploratora. Po spartycjonowaniu
> na nowo dysku, zaformatowaniu i wyczyszczeniu BIOSu jest podobnie - ale
> tym razem przy koncowej fazie instalacji Windows98 (oryginal rzecz
> jasna). Po wystapieniu takiego bledu nic juz nie mozna zrobic, oprocz
> wylaczenia komputera.
> Jest to jakis stary komp, z procesorem 6x86 PR233 (Cyrix ?). W BIOSie
> wylaczylem wykrywanie wirusow (jakby cos). Plyta ma zaintegrowana
[ciach]
o ile dobrze pamietam to jest ustawienie na plycie i w BIOSie (na niektorych
plytach trzeba zrobic obie rzeczy na raz) specjalne dla Cyrixa
Nazywalo sie to jakos LINEAR BURST i powinno byc przezworkowane na
plycie a w BIOSIE trzeba ustawic Enable
pozdrowka
Adam.Gapinski_at_mkt.pl