Re: 17GB i nie botuje!

Autor: Robi (ochwat_at_eranet.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 10:12:32 MET

Aha ! I jeszcze jedno! Nie zapomnij podzielic trardego na partyche (1 -
aktywna) musi miec mniej niz 8,4 (najlepiej daj ok.5-7 GB), aby widzial ja
DOS bo to s pod niego butuje sie komputer, a potem juz uruchomi sie windoza
i zobaczysz inne partycje!

Robi
PS jak by co to pisz bo mialem taki sam problem wiec moze wspolnymi silami
uruchomimy duze (dla starych kompow) dyski.

Użytkownik Robi <ochwat_at_eranet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94bjov$d5l$1_at_news.tpi.pl...