Re: 17GB i nie botuje!

Autor: Robi (ochwat_at_eranet.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 10:00:28 MET

Witaj !

A ustawiles partycje aktywna na tym dyski. Ja na codzien uzywam P100 i dysku
10GB i chodzi swietnie (w biosie widzi 8,4 ale pod win98 widzi caly
dysk!!!). Jak nie ustawilem partycji aktywnej byly takie same objawy jak u
Ciebie.

Robi

Użytkownik Tomek <tom5_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94aha6$i3i$1_at_news.internetia.pl...