Re: Zamazana struktura dysku twardego ;-(

Autor: Adam Tomas (bkslash_at_kik.pcz.czest.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 11:20:51 MET

zeby sie bawic PQMagic, trzeba wiedziec co sie robi - ja mam 7 systemow
operacyjnych na dysku a PQ uzywam w roznych wersjach od 4 lat i stracilem
dane tylko raz przez wlasny blad!
W PQ5.0 jest maly haczyk - operacje nie sa wykonywane natychmiast, ale po
nacisnieciu Apply - jak dasz za duzo na raz, to kaszani. Z tego wynika, ze
zmiany spokojnie, pojedynczo i bedzie OK.
Poza tym NTFS ma deskryptory dysku i przy przesuwaniu mogly sie skaszanic
wlasnie ze wzgledu na zbyt duza liczbe operacji na raz.
A Linux - po przesunieciu trzeba go odpalic z dyskietki i wydac polecenie
lilo...
Pozdrowko
bkslash