Re: Monitor i karta TV

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 11:05:03 MET

Użytkownik SwenG <sweng_at_irc.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:fk3g6t41m6nnqavtf42oebqg42khqaoj0s_at_4ax.com...
> Witam serdecznie
> mam pytanie do szanownych grupowiczow...
> Jakie parametry (chyba chodzi o zakresy czestotliwosci)
> powinien miec monitor, zeby mozna na nim zobaczyc obraz generowany
> przez karte z wyjsciem TV w takichze czestotliwosciach...
> dotychczas mialem 17 calowego Samsunga 700P a on po prostu sie
> wylaczal... szukam czegos w zamian, moze polecicie mi jakis konkretny
> model ? Maksymalnie chcialbym wydac nie wiecej niz 1500-1600 PLN...

musi chodzic w min odswirzaniu 50Hz !!! wiekszosc (prawie wszystkie na
rynku) maja min 60Hz !!! wiec bedziesz mial problem !!!
zalezy jaka karta !!! niektóre moga puscic sygnal TV w 60Hz ale wtedy trzeba
miec telewizor który na tym pódzie !!! i tu znowu problem