Re: pytanie dot. SDI

Autor: Jerzy (jerzymat_at_kki.net.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 10:09:24 MET

> Mam pytanie dotyczące SDI ......
> Na jakiej zasadzie TPSA go instaluje ???
> daje modem (cyfrowy ?) i IP (jedno czy pule) .......
Jedno.

> Jeżeli daje modem to czy ja musze miec router ?????
Jeżeli chcesz to możesz sobie załozyć router. W zasadzie modem mozna
podłączyć do kompa i już.

> jeżeli podlącza z jednym IP to czy mogę udostępnić połączenie (jednego
kompa
> z win98) dla innych użytkowników sieci ????
I tu będzie potrzebny właśnie router. Możesz na kompie do którego jest
podłączony modem ISDN zainstalować soft udostępniający internet w sieci.

A tak wogóle to zapraszam na strony TPSA. Jest tam to wszystko dość
dokładnie opisane (www.tpsa.pl).

--
Jerzy
mailto:jerzymat_at_kki.net.pl