Re: HP 840 VS. LEXMARK Z51(ewen. Z32)???????

Autor: Frezzer (frezzer_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 18:38:13 MET

Użytkownik "Vetch" napisał w wiadomości .

> Pięknie i cichutko pracuje podłączona przez USB,
Lexmark Z51 rowniez ---- """" -----

sterowniki dopracowane, a
> na oko kolor drukuje tak samo szybko jak tekst.
> Pojemnik z czarnym atramentem ma pojemność 42 ml i piszą że można
wydrukować

Z51 ma standartowy pojemnik 25ml, a i sa wieksze na ok. 2000 str./draft

> 830 stron - jeszcze nie sprawdziłem bo dopiero wydrukowałem pół ryzy ;-).

> No a prędkość 9 stron na minutę - miło patrzeć jak karteczki się na stosik

w econo

W Z51 ten wynik to zadna rewelacja, a Z52 ok. 14 ppm

> układają ;-)))
> Teraz jak sobie przypomnę jak działają drukarki lexmark czy canon, to
cieszę
> się że żadnej z nich nie kupiłem.

Owszem Cannon Tak , ale Lexmark nigdy, chyba nie widziales jak z51 sobie
radzi z drukowaniem, bo o refilu nie wspomne.

~~
Pozdr.
Frezzer
~ frezzer_at_wp.pl ~