Re: HP 840 VS. LEXMARK Z51(ewen. Z32)???????

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 10:11:06 MET

Użytkownik <matapawel_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> No właśnie co wybrać??????Pomocna będzie opinia HP-owców.

właściwie ulepszoną wersją HP 840 jest HP 930.
Ogólnie wielu ludzi mówi że nie warto kupować 840stki - jest nieekonomiczna.
Też miałem problem z wyborem - przetestowałem, sprawdziłem, odżałowałem kasy
i kupiłem HP930.

Jedno zdanie - rewelacja, warto było.
Pięknie i cichutko pracuje podłączona przez USB, sterowniki dopracowane, a
na oko kolor drukuje tak samo szybko jak tekst.
Pojemnik z czarnym atramentem ma pojemność 42 ml i piszą że można wydrukować
830 stron - jeszcze nie sprawdziłem bo dopiero wydrukowałem pół ryzy ;-).
No a prędkość 9 stron na minutę - miło patrzeć jak karteczki się na stosik
układają ;-)))
Teraz jak sobie przypomnę jak działają drukarki lexmark czy canon, to cieszę
się że żadnej z nich nie kupiłem.

opis drukarki:
http://www.hp.com.pl/opis_produktu.phtml?id=5

materiały eksploatacyjne: