Re: Ktory monitor 19' najlepszy?

Autor: alacak (alacak_at_obywatel.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 11:34:43 MET

Użytkownik <adadur_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeœli jest możliwoœć dostania Iiyama 902 JT (VM451) to zdecydowanie
polecam.

Tez sie nad nim zastanawialem. Kineskop Toshiby ma dobra opinie.

> Super parametry bardzo zblizone do VM 450 a nawet w czymœ tam lepsza.
> jest tylko jedna wada ale jeœli chcesz używać do programów typu CAD/CAm
TAK JAK JA ! to jest to zaleta, mówię o wadzie kinespopow trinitron czyli
dwucj poziomych liniach (podwieszeniach siatki kineskopu).
> Wiele czasu analizowałem co wybrać. Niestety ograniczyłe swój wydatek do
pewnej kwoty VM450 jš przekroczył!. Vm451 902JT używam już ok. 4 Miesięcy i
spisuje się œwietnie czy w programach CADowskich czy w grach. Monitor
napędza karta grafiki Ge-force 256 Gullemout Propcphet SE.

Jedyna jego wada - nie jest plaski.
Widziales A902MT? Nie jest to moze najwazniejsze, ale bardzo mi sie podoba
nowy design. No i hub USB.
Roznica to 200 DM - czekam :)
Pozdrawiam
alacak