Re: HP 840 VS. LEXMARK Z51(ewen. Z32)???????

Autor: Krzysiek_ (krzysiek_24_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 11:33:08 MET

> wada jest taka ze po wyczerpaniu kartidza nie mozna go napelnic
> (przynajmniej ja nie znalazlem informacji jak) bo to jest inny typ kartridza
> niz np w serii 600.
> a oryginalny kosztuje cos kolo 120 zeta, starcza (mi starczyl) na okolo 600
> stron....chyba....w ekonomy.

da sie napelniac, znajomy juz pod ponad pol roku napelnia takie kardridze, sš
"orginalne" zestawy wlasnie do nich, koszt napelnienie to ok. 1/3 orginalnego.
Od kilku lat uzywam w pracy rozne drukarki HP od prostych 710 do 895 i wszystkie
spisuja sie bardzo dobrze, 840 nie mam ale znajomi bardzo sobie jš chwala i sam
jakbym mial teraz kupowac wlasnie 840 wybral bym ze wzgledu na dobra cene.
Lexmarka zdecydowanie odradzam
w ostatnim ENTERZE byl test drukarek

acha.. wszystkie nowe HP (czyli od 710) bardzo cicho pracuja a to duza zaleta
jesli np. trzeba cos wydrukowac w nocy w domu :)))

pozdrawiam
Krzysiek