Re: DIMM i plyta Vxowa

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 07:43:06 MET

na górze bo krótko !!!!
na VX wchodzą max kości DIMM 32MB'towe (czyli max mozesz mieć 64 przy dwóch)
nie ma znaczenia czy 66 czy 100 czy 133MHz byle <=32MB , no czasem któraś
nie pójdzie (lepiej kupując zastrzec że masz płytę VX i zwrócisz) chodzi o
drobne różnice w budowie kości (ale przeważnie wszystkie popularne
chodzą)........... miało być krótko, sorry specom od NTG
Użytkownik Piotr Holband <holbi_at_panamint.ict.pwr.wroc.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:944kit$cuf$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Mam nastepujace pytanie dotyczace pamieci DIMM. Otoz posiadam stara plyte
Vx Pro i mam w niej 2 gniazda na Dimmy. Jedno jest obsadzone jakims starym
Dimmem (66 Mhz albo 75 Mhz -nieiwem jak to poznac), natomiast zachcialo mi
sie dolozyc wiecej pamieci.
> Zeby nie kupowac kota w worku, najpierw zaczalem testowac inne pamieci
(nowsze) w moim komputerze. Do tej pory sprawdzilem tylko pamiec 128 MB
133Mhz, no i ta kosc w pojedynke wlozona, powoduje ze system widzi jedynie
32 MB!!
> Ze wzgledu na to, ze chce wlasnie dokupic 128M, to interesuje mie czy DIMM
128 MB ale 100 MHz bedzie chodzil.

> Druga sprawa, to czy jezeli 100 Mhzowa pamiec bedzie chodzic, to czy
bedzie ona bezproblemowo wspolpracowac z obecna pamiecia Dimm 32 MB
(taktowanie nieznane).