DIMM i plyta Vxowa

Autor: Piotr Holband (holbi_at_panamint.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 18:25:49 MET

Mam nastepujace pytanie dotyczace pamieci DIMM. Otoz posiadam stara plyte Vx Pro i mam w niej 2 gniazda na Dimmy. Jedno jest obsadzone jakims starym Dimmem (66 Mhz albo 75 Mhz -nieiwem jak to poznac), natomiast zachcialo mi sie dolozyc wiecej pamieci.
 Zeby nie kupowac kota w worku, najpierw zaczalem testowac inne pamieci (nowsze) w moim komputerze. Do tej pory sprawdzilem tylko pamiec 128 MB 133Mhz, no i ta kosc w pojedynke wlozona, powoduje ze system widzi jedynie 32 MB!!
Ze wzgledu na to, ze chce wlasnie dokupic 128M, to interesuje mie czy DIMM 128 MB ale 100 MHz bedzie chodzil.

Druga sprawa, to czy jezeli 100 Mhzowa pamiec bedzie chodzic, to czy bedzie ona bezproblemowo wspolpracowac z obecna pamiecia Dimm 32 MB (taktowanie nieznane).
Prosba, o to czy da sie to zgrac, bo poki co nie mam od kogo pozyczyc Dima 100Hz do testu.

z gory dzieki.

odpowiedzi prosze przesylac na priv
Holbi
Piotr Holband