Re: BIOS w starych Compaq'ach

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 06:59:28 MET

> Witam,
> kupiłam ostatnio sobie taki stary komputerek, 486, markowy
> Compaq (Deskpro XE 466). Z tym, że niekompletny (jeszcze
> nie mam dysku). A wszystko jest zintegrowane na płycie
> głównej: grafika, karta muzyczna, nawet RAM - 4 MB.
>
> Pytanie brzmi: jak wejść do BIOSu ?
> Próbowałam używać DEL, inne klawisze nie przychodzą mi
> do głowy...

Ale będziesz mieć zabawę!!!
Jedno wiem - nigdy więcej compaq'a. Znaczy się jak ma działać jak jest to
jest super OK, żaden z którym małem doczynienia nie zdechł ale jak trzeba
coś dodać to makabra. A co do biosu to najlepiej znaleźć na stronie
compaq'a. Zassij również odpowiedni pliczek, który instaluje się na
specjalnie utworzonej compaczanej partycji.