BIOS w starych Compaq'ach

Autor: CHANI (chani_at_hell.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 01:06:54 MET

Witam,
kupiłam ostatnio sobie taki stary komputerek, 486, markowy
Compaq (Deskpro XE 466). Z tym, że niekompletny (jeszcze
nie mam dysku). A wszystko jest zintegrowane na płycie
głównej: grafika, karta muzyczna, nawet RAM - 4 MB.

Pytanie brzmi: jak wejść do BIOSu ?
Próbowałam używać DEL, inne klawisze nie przychodzą mi
do głowy...

P.S. może komuś zalega nieduży dysk, tak ze 200-400 MB
i ewentualnie słaby, ale sprawny CD-ROM ?

Będę dźwięczna ;) za odpowiedź na moje pytanie i za oferty
sprzedaży, szczególnie z Wrocławia.

--