Re: Direct CD ver.5.0

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 02:08:35 MET

Użytkownik "Tony Blur" <caveman_at_pro1.promail.pl> napisał w wiadomości
> Interesuja mnie Wasze uwagi odnosnie programu Direct CD 5.0

Z tego co się orientuję najnowsza wersja DirectCD ma numer 3.03 -
przynajmniej ta od Adapteca (teraz to już od Roxio)

> - czy posiada jakies znane usterki i czy psuja sie Wam pod nim pliki na
> plytkach CDRW

Osobiście się z czymś takim nie spotkałem

> a w szczegolnosci:
> - czy nie ma klopotow jesli rozpoczniecie dwa zadania kopiowania na plytke
> jednoczesnie ?

Raczej czekam aż skończy kopiowanie i dopiero zaczynam następne, tak jest
raczej szybciej, płytka nie "skacze" wtedy po napędzie

> czy kompresja ma jakis sens ?

Od wersji 3.0 wprowadzono komprescję (w 2.5 jeszcze nie było) mam już parę
tak nagranych płytek i jest ok.
Wydaje się ze zyskasz trochę miejsca - czyt. dalej

> czy duzo sie kompresuje

I tu dziwna sprawa - po kompresji płytka ma taką samą pojemność jak bez
kompresji :))) ale kompresja jakaś jest bo zrobiłem experymento i miałem
więcej miejsca na płytce z kompresja - czegoś nie czaję ale tak jest...

> i czy daje sie szybko czytac/przeszukiwac ?

Nie zauważyłem jakiejś znaczącej różnicy

> - jak wyglada mozliwosc odczytywania skompresowanych lub
nieskompresowanych
> plyt
> cdrw w zwyklych stacjach (niestety nie mam na czym sprawdzic) ?

Jeśli włożysz taką płytkę skompresowaną pod DirectCD 3.0 to najpierw zgłosi
się ona jako instalka UDF readera - jeśli nie wykryje go w systemie -
później restart i wszystko jest ok. Mozesz dawać znajomym płytki DirectCD
skompresowane i będą mogli je odczytać bez dostarczania im steru na np.
dyskietce.

> - jak oceniacie plytki x10 i co jest obecnie dostepne na rynku oprocz
yamahy

nie wiem. mam nagrywarę x4 wiec temat mnie nie dotyczy

> - ile uzyskujecie maksymalnie pojemnosci do zapisu plikowego ?

560 MB

> jakies inne uwagi szanownych uzytkownikow ?

Nie czaję co to ten DirectCD, moze jakaś odmiana np. z WinOnCD ?

PaPaty