Direct CD ver.5.0

Autor: Tony Blur (caveman_at_pro1.promail.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 16:34:28 MET

Interesuja mnie Wasze uwagi odnosnie programu Direct CD 5.0:

- czy posiada jakies znane usterki i czy psuja sie Wam pod nim pliki na
plytkach CDRW

a w szczegolnosci:
- czy nie ma klopotow jesli rozpoczniecie dwa zadania kopiowania na plytke
jednoczesnie ?
- czy kompresja ma jakis sens ? czy duzo sie kompresuje i czy daje sie
szybko czytac/przeszukiwac ?
- jak wyglada mozliwosc odczytywania skompresowanych lub nieskompresowanych
plyt
cdrw w zwyklych stacjach (niestety nie mam na czym sprawdzic) ?
- jak oceniacie plytki x10 i co jest obecnie dostepne na rynku oprocz yamahy
?
- ile uzyskujecie maksymalnie pojemnosci do zapisu plikowego ?

jakies inne uwagi szanownych uzytkownikow ?

dzieki !

-cotonieja.