Re: Odp: Jest polaczenie, a IE nie otwiera stron ???

Autor: Michał Młynarczyk (michal.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 18:39:49 MET

Dnia 17 stycznia 2001 Szymon napisał/a:

SW> Jeśli po przeinstalowaniu IE nic się nie zmieniło to chyba problem tkwi w
SW> połączeniu.Sprubój może przeinstalować modem.

 A ty 'sprubój':
 - poprawnie cytować
 - poprawnie kodować wiadomości
 - poprawnie (ortograficznie) pisać

 A co do połączenia - prawdopodobnie problem leży w kiepskim modemie
 (miałem do samo ze spirytem Zoltrixa - problem zniknął po przesiadce
 na USR).

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +