Re: Odp: pomocy!

Autor: Michał Młynarczyk (michal.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 18:39:49 MET

Dnia 17 stycznia 2001 Thorm napisał/a:

T> Kiedys płyty były odporniejsze na na "nieuwagę" uzytkownika. Ze swoim 486
T> tez robilem rozne jaja i zyla! Ta padla trupem.

 a mi się jeszcze nie udało nic spieprzyć w komputerze od czasów płyty
 pod 486 - załatwiłem ją wkładając RAM (nie, komputer nie był włączony
 ;).
 Z kolei mój kumpel wyjął i włożył celera na przejściówce podczas
 pracy systemu - oczywiście zwis, ale nic poza tym!

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +