Re: EPSON 580/680 i brak tuszu po 15 stronach!

Autor: Toper (toperek_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 17:59:21 MET

To monitorowanie
> ilosci tuszu to kicha, jak wyjmiesz tusz i ponownie go wlozysz to bedzie
> pokazywal full. Fizycznie nie sprawdza tuszu w pojemniku tylko chyba
zlicza
> ilosc drukowanych stron i podaje zblizone zuzycie. Poza tym to epsony sa
> super.
Niestety mój brat to testował na 680 (najpierw zrobił procedurę wymiany, bez
wyjmowania tuszu, potem wyjął tusz i włożył ten sam - nie pomogło). W końcu
w serwisie powiedzieli, że w tym modelu ilość tuszu jest zapisana w chipie w
pojemniku z tuszem i nic nie pomogło.
Serwis ponaddto oświadczył, że ta mała ilosć katrek to dlatego, że to
pierwszy raz (napełnianie dysz, czyszczenie, itd.) Może to i prawda, ale
żeby zostało tuszu na 50 stron!!!?
Pozdrawiam
Toper