Re: EPSON 580/680 i brak tuszu po 15 stronach!

Autor: Jary (jary_at__spam.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 12:50:30 MET

> proszę
> fabrycznego
>
> Mam Epsona 580 i faktycznie tak było, że po kilku dniach pokazało się ZERO
> tuszu czarnego. Po trzech dniach program monitorujący pokazał, że tuszu
jest
> FULL. Jest to chyba błąd sterownika albo jakiegoś innego "gufna".

Trzeba bylo zapytac przy zakupie. W nowych drukarkach daja tylko opary tuszu
w pojemnikach (takie demo) i jest to normalne niestety. To monitorowanie
ilosci tuszu to kicha, jak wyjmiesz tusz i ponownie go wlozysz to bedzie
pokazywal full. Fizycznie nie sprawdza tuszu w pojemniku tylko chyba zlicza
ilosc drukowanych stron i podaje zblizone zuzycie. Poza tym to epsony sa
super.
Pozdro.