Re: KT7+RAID, w2k nie widzi nagrywarki.

Autor: Marcin Kulas (hitower_at_booster.alpha.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 16:23:13 MET

Jarek G. wrote:
> Nie, n-ty problem z "przypadkowym specjalista" od Abita..
> :)))

Panowie, dajcież spokój docinkom. :)
Ja mam poważny problem i, co najgorsze, nie mam teraz czasu na poświęcenie
większej ilości czasu na testy i szperanie w sieci. Większość dnia spędzam
w pracy, a resztę muszę obecnie przeznaczać na... naukę. Zaliczeń nadszedł
czas.

Pech chciał, że posypał mi się w98se. Postanowiłem przejść (znowu) na w2k.
I tu niespodzianka. Na Abicie w2k nie widzi nagrywarki. Huh.
Nie mam czasu na wyjmowanie dysków z serwera i próbowanie bootowania
z IDE1/IDE2. Niestety podejrzewam, że wtedy CD-RW nagle by się pojawiła.
A może się mylę? Może ktoś się z tym spotkał i problemem nie był Abit?

PS.
KT7 nie jest taka zła. ;)

--
hitower_at_booster.alpha.pl
The ten thousand things. How long do any persist? Netscape, too, has gone.