Odp: KT7+RAID, w2k nie widzi nagrywarki.

Autor: Pawel Szumski (ps_at_pik-net.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 09:45:16 MET

Mialem taki problem z CDROMem LG w momencie gdy
zaznaczylem DMA w Windzie, natomiast w Biosie
ustawilem, ze "PnP system installed" na "yes".
Wystarczylo ustawic "no" (to jest domyslne)
i zaczelo dzialac.

Pawel

Użytkownik Marcin Kulas <hitower_at_booster.alpha.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn96ak7c.i3s.hitower_at_booster.alpha.pl...