Re: Problem z voodoo 2

Autor: Jarek K (jarekk_at_ci.comarch.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 11:24:38 MET

Dot: Voodoo II Creative 12 MB

Witam

Mam Diamond Monster 3D II i ostatnio też miałem z nim kłopoty.
Wynikały one z nieaktualnych już sterowników do w/w karty.
Ściągnij najnowsze ze strony producenta i zainstaluj DirectX 3D v.8
U mnie pomogło.
Ewentualnie można też podmienić sterowniki do karty graficznej.
Sprawdź w Panel Sterowania System czy nie ma konfliktów zasobów lub przerwań
dla poszczególnych urządzeń, ale jestem przekonany że to chodzi o drivery.
 Chodzi mi o przerwania dla INNYCH urządzeń oczywiście a nie dla V II ).
Procesora K6 II nie znam ale czy realizuje on wszystkie funkcje MMX ?

Miałem okazję wypróbować zarówno DM 3D I jak i obecny DM 3D II i muszę
powiedzieć, że jakośc generowanej grafiki jest o niebo lepsza. Słyszałem
też, że problemy sprawiają karty pochodzące od nie markowych firm, ale nie
miałem okazji tego sprawdzić.

Jeszcze jedna uwaga dotycząca karty graficznej S3. Sugerowałbym wymianę na
inną. Próba sparowania w/w karty z Voodoo I u znajomego spełzła na niczym.
U mnie DM 3D II chodzi z ATI Xpert_at_Play, i choć jest to już lekko leciwa
karta nie wymieniam na zadną inną. Mam dzięki temu zarówno wyborne wsparcie
grafiki 3D jak i możliwość oglądania filmów na DVD, za pomocą softdekodera
Power DVD 2.55. ( Karta ATI ma sprzętową kompensację ruchu )

Zyczę powodzenia.
Jarek K

PS: Dla Direct 3D v.7 wypuszczono poprawkę Direct 3D v.7a