Problem z voodoo 2

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 23:17:01 MET

Drodzy grupowicze moze wy sprobujecie pomoc mi w znalezieniu odpowiedzi na
moj problem. Mianowicie niedawno kupilem voodoo2 Creative'a 12 MB. Wczesniej
mialem voodoo1 4 MB.
Zainstalowalem v2 i odpalam pare gierek i zdziwienie moje nie mialo granic.
W testach widzialem opinie ze v2 jest lepsze od v1 ok 3 do 4 razy. A u mnie
to chodzi TROCHE lepiej od v1 :(

1. NFS 3 (jedyna gierka gdzie zaobserwowalem znaczna roznice (wczesniej przy
640x480 byly problemy z wylaczonymi detalami. Teraz 800x600 wszystko
wlaczone chodzi ok)
2. AvP (praktycznie nie ma zadnej roznicy!)
3. Mortyr (jest roznica ale niewielka)
itd.

Dwie rzeczy mnie zastanawiaja:
1. czy na to nie ma moze wplywu moj slaby procesor (AMD 300)
2. nie moge zainstalowac poprawnie najnowszych sterownikow pod dx7 (w panelu
sterowania nie mam do wyboru rozdzielczosci nawet 800x600 a poza tym i tak
nie trzyma ustawien innych niz standardowe na obu sterach) obecnie chodzi na
orginalnych sterach dx5)

moja konfiguracja:
plyta: Asus tx-97e
proc: amd k6 II 300MHz
grafika: s3 4MB + v2
ram: dimm 128

BTW znacie jakis dobry program do testowania szybkosci voodoo?

--
        <Strażak>
wojteck_at_box43.gnet.pl