KT7+RAID, w2k nie widzi nagrywarki.

Autor: Marcin Kulas (hitower_at_booster.alpha.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 08:59:41 MET

Witam.

Kolejny problem mnie dopadł. Tym razem chodzi o nagrywarkę
(BTC 2/2/6 na IDE). W2k jej nie widzi pomimo tego, iż w BIOSie
jest poprawnie rozpoznawana. Płyta jak w temacie, ostatni BIOS
rozwojowy, winda tradycyjnie popaczowana (via), nowe stery do HPT.
Jakieś pomysły? O czym zapomniałem?

PS.
System startuje z dysku wpiętego do HPT.
Cdrom i nagrywarka wpięte do IDE1 i/lub IDE2 (sprawdziłem różne
permutacje). Skutek ten sam - cdrom widać, nagrywarki nie.

--
hitower_at_booster.alpha.pl
"It's great to be smart 'cause then you know stuff."