Re: HP 710C-czy ktos tego uzywa?

Autor: Irek (tomita_at_polbox.com)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 04:26:10 MET

Użytkownik "Aldi" <konto111_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> wez pod uwage, ze to drukarka korzystajaca z zasobow systemu,
> a nie drogi laser ...jesli chciales miec super szybkosc
> to trzeba bylo te 2000 dolozyc i kupic jakiegos HP 5 albo 6 ...

mialem lexmarka1020 ktory nie ZAWIESZAL systemu a byl wiele tanszy
... mi nie chodzi o szybkosc wydruku (jak zaskoczy to juz jakos idzie pod
warunkiem ze drukuje jeden dokument w wielu egz.) czy u ciebie takze system
jest niedostepny nawet przez 30s po komendzie drukuj?
Wlasnie testowalem na innym kablu - to samo, mysle ze jest uszkodzona ,
tylko jak sprawdzic jesli nikt ze znajomych takiej nie ma ?!

> poza tym moja HP 710 od poltora roku drukuje dziesiatki kolorowych
> wydrukow tygodniowo i tylko dlatego nie poszedlem jeszcze z torbami,
> ze umiem sobie zalatwic taniej atramenty

takze nabijalem, to akurat dziala :)

> jak ci sie nie podoba to ja popchnij
> ja z mojej (tez sa opoznienia, ale moge drukowac podczas wypalania
> plytek na cd writerze, wiec nie ma co narzekac) jestem
> baaardzo zadowolony

Gdybym w czasie wypalania wlaczyl drukuj, plytke moge do kosza wsadzic na
100% , blokuje kompletnie system!

--
Pozdrawiam!
Irek