Re: HP 710C-czy ktos tego uzywa?

Autor: Aldi (konto111_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 09:08:44 MET

wez pod uwage, ze to drukarka korzystajaca z zasobow systemu,
a nie drogi laser ...jesli chciales miec super szybkosc
to trzeba bylo te 2000 dolozyc i kupic jakiegos HP 5 albo 6 ...

poza tym moja HP 710 od poltora roku drukuje dziesiatki kolorowych
wydrukow tygodniowo i tylko dlatego nie poszedlem jeszcze z torbami,
ze umiem sobie zalatwic taniej atramenty

jak ci sie nie podoba to ja popchnij
ja z mojej (tez sa opoznienia, ale moge drukowac podczas wypalania
plytek na cd writerze, wiec nie ma co narzekac) jestem
baaardzo zadowolony

jesli ktos chcialby kupic ORYGINALNE tusze do HP 710
za 90 PLN (kolor i czarne) to zapraszam na priva

Aldi