Re: winamp+cmi8330

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 23:40:35 MET

> Użytkownik "Robert" said:

> Czy spotkał się ktoś z takim efektem:
> jeżeli podczas odtwarzania mp3 zacznę przesuwać zawartość okna w np:
> explorerze
> to muzyka zwalnia i słychać zniekształcenia, zmieniałem sterowniki audio

LOL :). Mam takie same badziewie w kompie. Nie przejmuj sie - karta jest
beznadziejna (no moza poza niezla praca w Dosie) :)). Takie efekty tez u
mnie wystepuja, szczegolnie przy nowszych sterownikach. Czasami wystepuja
crash-e dzwieku (np: gdy dzwiek ma isc z 2 zrodel). Przy starszych
sterownikach (1997) takiego efektu nie mialem, za to dzwiek wyraznie
przycinal w grach pod Win. Poza tym karta strasznie szumi, nie nadaje sie
praktycznie do niczego, poza odtwarzaniem (a i to z bolem)
Btw: Raz o malo uszu nie stracilem. Mialem sluchawki na uszach, dzwiek
podkrecony na full i nastapil krach dzwieku, trzask byl straszny ;>. Ta
karta zagraza zdrowiu :)).

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl