Re: Lexmark Z32, Epson 480

Autor: Frezzer (frezzer_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 23:39:21 MET

Uzytkownik "Xaltuton" napisal w wiadomosci

> Chodzilo mi raczej nie o jakosc, a o to, ze
> w trybie econo drukuje krzywe "proste"...

Tez ci moge odpowiedziec inaczej, to tez zalezy od szczescia kalamaza, znam
i takie przypadki, ze i kalibracja pomaga, ale to juz zalezy od szczescia,
pozatym w trybie draft drukarce sie spieszy nie ma czasu na poprawe.

Wszystkie opisy dalem do krzywych prostych typu

Bo jesli chodzi o drobne poszarpania w liniach z jednego poziomu to w trybie
draft nic sie nie da zrobic.

P.S. nie dokonca cie moge zrozumiec, jak chcesz wal na icq to przy wiekszej
ilosci informacji, moze bede ci rozwiac problemy
~~
Pozdr.
Frezzer
~ frezzer_at_wp.pl ~