Re: Kupię BIOS do SOYO 6BA+

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 14:00:55 MET

> Przyznam ze mnie to zainteresowało. Czy mozesz dać namiary na ten sklep? a
> może ktoś zna taki w Warszawie?

Krakow. Firma sie nazywa "ELMAR". Ulica Miltery 8 (boczna ulicy
Kalwaryjskiej)
Programowanie Epromow 5 zł, Nowa kosc z zaprogramowaniem na programatorze 30
zł.
www.elmar.pl
Z rozmowy z gosciem wyszlo ze roznego typu kosci jest okolo 10-15scie. Plyta
byla Delta wiec watpie by ja kiedykolwiek widzial wczesniej.

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm