Re: Male pytanko o monitor SONY

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 20:13:24 MET

In article <941seo$1af$1_at_slimek.man.lublin.pl>, "GO" <go2_at_poland.com>
wrote:
> nie wiem, ale ja spotkalem sie z tym, ze obraz w roznych czesciach
> kineskopu ma rozna temperature. Czy to tez mija po nagrzaniu?
> Szczegolnie widac to na bialym kolorze. Wyglada to tak, jakby petla
> rozmagnesowujaca sie nie wyrabiala. Moze ktos mi rozjasni w glowie czy
> to jest normalne w tym typie.?
Moge tylko zgadywac, ale u mnie mialem przebarwienie w prawym gornym rogu
ekranu (obraz byl ciemniejszy), ale jest taka opcja 'purity', ktora udalo
sie calkowicie to zlikwidowac, moze masz cos pobnego w swoim monitorze

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming