Re: HP 710C-czy ktos tego uzywa?

Autor: Irek (tomita_at_polbox.com)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 19:26:12 MET

Użytkownik "Egyptian" <xxx4_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> potwierdzam jest to calkiem fajna drukarka czasem sa blaedy jak sie w
dosie
> cos probuje z nia cudowac ale drukuje w winach dziala bardzo ladnie jestem
> niej dumny :P

Bardzo mnie to cieszy bo byc moze jeszcze i ja bede zadowolony, ale jednak
wolalbym zebyscie mi poradzili co jeszcze moge zrobic aby sie dowiedziec co
jest nie tak!
Sprobuje jeszcze wymienic kabel jak radzi Krzysiek ...jak to zadziala ...he
he he, beda jaja :)))

...hm , gdybyscie przeszli to co ja w Makro i w "autoryzowanym serwisie" ..
lejce puszczaja :|

--
Pozdrawiam!
Irek