Re: Netia - konkurent TPSA

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 19:27:01 MET

> W tp sa od odtatnich wakacji tez nie mam juz takich komunikatow!!!!
> Teraz jest rewelacja!!!!!!:))))
Rewelacja? Od 1,5 miesiaca mam Netie i wczesniej na callbacku siedzialem i
nogdy nie bylo zajete.Teraz jestem abonentem i mam 100h netu za 69zeta a
telekomunie za to musisz zaplacic min 350zł.
Po za tym te 100h jest taryfikowane co 1 sekunde a nie jak w tepsie co 6 czy
co 3 min. TEPSA to porazka. Wiem bo mialem ja wczesniej
Ponadto od kwietnia spodziewany jest HiS w Netii za okolo 120zeta na miesiac
i 600zeta podlaczenie.

--
             The EaGle
The Legion of Voyagers