Re: Problem z odtwarzaniem filmow DVD

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 16:40:24 MET

> Mam naped DVD LG DRD-8120B i podczas odtwarzania filmu DVD w niektorych
> miejscach obraz sie zatrzymuje i koniec ogladania

Mam ten sam problem, ale naped Samsung 606.

> Chcialbym zaznaczyc ze dzieje sie tak nie przy wszystkich plytach, tylko
> przy niektorych

IMHO - problem dotyczy glownie (choc nie tylko)
plyt tloczonych przez polskich wytworcow.

> Dzis probowalem obejrzec "Zycie jest piekne" i znowu to samo.

"Ten film" (poslkie wydanie) to chyba najlepszy test napedow DVD.
U mnie nie dalo sie w ogle ogladac.
Dlatego sprowadzam sobie wydanie brytyjskie
(przy okazji sie posmieje z Brytolskiego dubbingu).

Tak wiec, Panie i Panowie - jak sobie kupujecie nowy naped DVD,
to leccie do wypozyczalni po ten film.
Wiekszosc z Was ten test sprowadzi na ziemie ;-)

> Jezeli to problem z plytami a nie z napedem

Problem jest z napedem, choc objawia sie tylko na niektorych plytach.
Kumpel ma naped AOpen 10x - wszstko co u mnie nie szlo, u niego poszlo!
("Zycie jest piekne" tez!)

> to czy znacie moze jakis sposob
> na rozwiazanie tego problemu.

Mysle, ze istota problemu lezy w algorytmach korekcjii bledow.
Tak wiec - chyba tylko wymiana napedu.

Pzdrwm,

Enio