Re: low-format

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 21:40:04 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> a) większość nowych BIOSów nie ma takiej opcji :)
>
> b) jeśli zaś taka opcja jest, to albo nie ma ona najmniejszego wpływu
> na działanie dysku, albo może go wręcz uszkodzić; formatowanie
> niskopoziomowe jeśli już w ogóle robić, to robić wyłącznie
> narzędziem producenta zalecanym przez niego do konkretnego,
> posiadanego modelu dysku

Popieram oba - oraz:
ad b) z ciekawości zapuściłem na HDD 1.2GB LowFormat z BIOSa (znalazłem
jeden komp z taką opcją): ZERO EFEKTU...
Jednak najlepiej poszukać na stronie producenta dysku ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|