Re: Myszka genius

Autor: Sharak (Sharak_at_poczta.fm)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 01:33:31 MET

Użytkownik "czoper" <czoper_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Szukam jakiejs niedrogiej myszki, ogladalem dzis Logitechy i zobaczylem
> jednego geniuszka ze scrollem. Genius wygladajacy identycznie jak
> Logitech(S-48OEM) byl duzo tanszy (25 zet). Co myslicie o geniuszku? Uzywa
> ktos tego dluzej niz pare miesiecy i jest zadowolony?
> Dzieki
> --
> pzdr-czoper

Mialem geniusa ok pol roku zmienilem na logitecha
oem (ok 60 zl) nie wiem jaki bedzie ale wyszedlem
z zalozenia ze tanie mieso to psy jedza
genius zaskoczyl mnie po tygodniu uzywania-
wymagal czyszczenia i tak bylo do konca co
najmniej raz na tydzien.Logitecha mam z miesiac
jeszcze nie czyscilem.
po kilku miesiacach lewy klawisz wymagal
dwukliku na raz nie dzialal-pomoglo podgiecie
stykow ale tylko na miesiac -wiec do kosza
jest roznica w dzialaniu rolki w L rolka ma wyrazny
skok( jakby zabki) i przesuwa ekran tylko w czasie
krecenia a w G po ruszeniu rolka ekran leci sobie
dalej i trzeba go zatrzymywac ale to kwestia gustu
to by bylo tyle doswiadczen
pozdrawiam