Re: Gra się zawiesza

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 01:19:21 MET

HK napisał(a):

> Uzywacie arabskiego windowsa? jak nie to zainstalujcie normalne sterowniki
> do rivy bo na razie uzywa ona arabskich :))
>
> Pozdrawiam HK

Jakiego arabskiego windowsa?...Polski Win98 a komputer wybiera zawsze nie
francuska, angielską, tylko NVIDIA TNT M64 ( arabic) a tak w ogóle jest to po
polsku....U siebie w domu mam co innego i trudno jest mi się we wszystkim u
siostry połapać, tym bardziej, że nie moge tam siedziec za długo przed
komputerem, bo siostra chodzi spać " razem z kurami" :-((((( a na to trzeba
trochę więcej czasu.

Pozdrawiam

Kaja