Re: 2 karty grafiki

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 17:36:01 MET

On Mon, 15 Jan 2001, Truszcz wrote:

>+ Cześć
>+
>+ Chcę sobie dokupić drugą kartę z S-Video na PCI do oglądania Div'X-a.
>+ Mam już G-200 na AGP.
>+ Może ktos miał jakies doświadczenia jak to się będzie zachowywać, czego sie
>+ wystrzegać, może jakaś Riva z Matroxem nie chodzi, czy coś podobnego...

 Domyślam się że pod Win98++ -:)
 Warto sprawdzić drivery: czy supportują "multimonitor" (albo jak
tam producent był łaskaw to nazwać).
 Najprościej rozeznać po tym, że karta ma osobne drivery do
Windows 95 i Windows 98: drivery z W95 nie obsługują kilku
monitorów -:)
 Co do Rivy: drivery referencyjne Rivy obsługują, dla przykładu
mam przed nosem 2 monitory (STB Riva 128 ZX, przy czym driver
STB *nie* obsługuje - ale referencyjny "od kostki" - tak).
 Druga moja karta to (S3) DX/GX - :)
 Matroxy AFAIK działają.

BTW: powyższe nie ma związku z oglądaniem video itp, chodzi o samą
 możliwość "odpalenia" 2 różnych kart na tych samych Windowsach !
  A wyrzekaniem że możesz sobie kupić dual- (albo np. quad -;))
 -head-video się IMO nie przejmuj -:)

>+ pozdrawiam
 Wzajemnie - Gotfryd

--