Re: nowy dysk nie współpracuje ze starą płytą

Autor: misiek_at_mediax.pl
Data: Mon 15 Jan 2001 - 13:41:10 MET

> Sorry, ale widzę że u Ciebie jest zupełnie inny problem, sprawdź jeden
> drobiazg. Wyłącz UDMA w biosie i sprawdź czy po ponownym uruchomieniu będzie
> detektował dysk. Niekiedy są problemy kompatybilności, ale nie aż do tego
> stopnia aby wcale nie wykrywał istnienia dysku lub wieszał się podczas
> detekcji
> Zawsze dysk powinien zdetektować gdy w BIOSie wyłączysz UDMA i ustawisz
> PIO0 - nawet te najstarsze dyski...
> Oczywiście taki tryb jest nie do przyjęcia do pracy dysku.
> Jeśli dalej nie detektuje i taśmę masz NA PEWNO dobrą to niestety może
> [...]

Na razie i tak tego nie sprawdzę dopiero jak dotrę do domu
a taśmę - myślałem o tym mam tasmę taką jaka była przy płycie
tj chyba do trybu udma 33 dysk jest co prawda udma 100, czy więc powinienem
wymienic po prostu tasmę i tyle, ale to chyba nie powinno miec znaczenia,
końcówki takie same, tylko gęstość większa

Michal