Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: micha (michalk_at_kki.net.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 10:52:56 MET

> To ja się jeszcze dorzucam a dodatkowo polecam AiR na Dietla.

Popieram !!! Sklep AiR to chyba najlepsza firma w Krakowie. Super ceny,
mozliwosc negocjacji, nie ma zadnych problemow z serwisem, nie plombuja
kompa (przeciez to zbrodnia !!!). A o Bicie to rozne zdania slyszalem.
Kumpel juz cztery razy u nich nagrywarke Yamacha reklamowal (wiem ze to
Yamacha) i zawsze czekal duuuuzo dluzej niz 3 tygodnie...

pzdr

PS
AiR przenosi sie na ul.Wawrzynca 3, tel 012 260-19-60