Re: AGP2x na starym LuckyStar VP3 ?

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 10:49:17 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> Hi,

> Spróbuj zainstalować sterowniki 4in1 w trybie Turbo (jeśli pyta się
> w czasie instalacji) i sprawdź, czy w BIOSie masz włączony tryb x2.
>
> Jeśli to nie pomoże, to nie wiem, czy dużo będzie się dało zrobić.
> VIA nie zalecała używania trybu x2 na MVP3 i rzeczywiście czasem on
> nie działa (choć zazwyczaj daje się go włączyć, ale działa niesta-
> bilnie -- więc niespecalnie zgadza się to z objawami u Ciebie).

1. Płyta ma chipset VP3 a nie MVP3
2. Nie ma przełącznika w BIOS'ie (obejrzałem pozycję po pozycji)
3. W dokumentacji pisze że ma tryby AGP 1x i 2x
4. Instaler (4in1) się pyta i wybierałem TURBO
5. U mnie na VP3 AGP2x działa b.stabilnie (VIA AGP TURBO)....

Objaw jest taki jakby sterowniki VIA wcale się nie zainstalowały dzięki
czemu system ma informację: tylko AGP 1x supported

Problem jest w tym że ja nie mogę nie tylko włączyć co zobaczyć że jest
SUPPORTED np w programie WhatCPU!!
Na razie nie myślę czy będzie to stabilnie chodziło na AGP 2x bo nie mam
tego trybu dostępnego....

--
Steve