Re: 5400 czy 7200?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 04:23:17 MET

ile i jak ? testy na HPT370 i celeronie 550mhz(366@)

>O co wlasciwie chodzi, bo nie wiem co chcesz udowodnic.

o to ze dysk 6.4 to STAROC o WIELE wolniejszy od 20gb wiec nie ma sesu
porownywac szybkosic ladowania z obydwu , to tak jak mowic o przewadze bezyny
wysokooktanowej wlanej do Hondy Civic V-tec 1.5i kontra polonez 1.6 na
bezolowiowej ...

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not