Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 21:44:18 MET

Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:qn146tokq09lntu94n29vthqdlujjfh0l9_at_4ax.com...
> Hi!

> Duron 600_at_900 :)

skoro tak uwazasz, jesli chodzi o amd, to strzelalem....

> Lepiej SDRa ale za to lepszego :) Leadtek albo Hercules.

a creative to zla firma??? osobiscie to mialem doczynienia z gf1 elsy i mi
sie bardzo spodobalo, ale nie wiem, jaka cene ma gf2mx elsy, ale to chyba by
byl dobry wybor???

> Za 840 zeta to mzna IBMa 46 GB 7200 rpm kupic...

hmm ja mam w cenniku 999 zeta, ale pewnie maja stara dostawe, i naiwnie
czekaja, az im to zejdzie...

> Za drogo.

250 zeta za 128mb to drogo???? a ile to jest TANIO???

> Teac 40x wprawdzie 5 dych drozszy ale 2 lata gwarancji i CDek ktory
> czyta WSZYSTKO.

nienie jak bedzie duron, to bedzie kasa na dvd !!

> Genialne... A jak bedzie chil sobie SETI liczcy i MP3 sluchac ? Jak
> juz amy kupowac cos taneigo to neich to bedzie co na Yamaha 744

sorki, tu wtopilem... mial byc live... zla komorke wkleilem do postu ;)

> NIEEEEEE!!!!!!!!! Mniej ergonomicznych obudow niz Joy nie widzialem.

nie jest zla jak kuplowi skladalem komputer, to wystarczylo co nieco
podoginac, i bylo ok, ale za to jaka leciutka - cieniutkie aluminium !!!
:)))) a tak serio, to wrzucilem pierwsza z brzegu, rzeby zarezerwowac kase,
wiadomo, ze obudowy sa w tej okolicy cenowej.. <250 wiec do celow kalkulacji
wystarczy