Re: predkosc nagrywania winoncd

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 21:49:25 MET

Użytkownik Witold Wilk <maniack_at_tychy.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:MPG.14cbf11fe37b9f7a98975e_at_127.0.0.1...
> Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Misiek byl tak zapity, ze napisal cos
> takiego....
> : I tu popieram, szczegolnie jesli chodzi o przegrywanie plyt z muza z CD-TEXT'em
>
> tzw. chodzi Ci o nagrywanie czy przegrywanie? bo nagrywac to spokojnie
> nagrywa cd-text, a przy przegrywaniu to nie mam zielonego pojecia...

Nie chcialo mi sie wyjasniac, chodzi o to ze jak wkladam plytke z nagranym cd-textem to WinOnCD
widzi to i nie musze edystowac tego textu, jesli np. przegrywam jakis konkretny utworek, a w Nero
musze to zrobic za kazdym razem (mam najnowsze Nero), za kazdym razem musze wpisywac caly cd-text i
nie jestem teraz pewien na 100% ale jak przegrywalem 1:1 to mi cd-textu tez nie przegral :( Jak
natomiast wyedytowalem sobie cd-text, ktoregos razu i robilem skladanke z kilku plyt to Nero
oznajmil mi ze nie moze mi tego nagrac bo nagrywanie z cd-textem wymaga DAO a ten tryb jest nie
mozliwy przy kopiowaniu z kilu plyt (w skucie, jesli nie kumasz to moge Ci wyjasnic na priv'a). Z
WinOnCD podobne problemy nie istnieja :)))

> : oraz plyt z muza bez
> : przerw miedzy utworami (Nero nawet 1:1 wstawia przerwy)
>
> kolo mnie lezy 5 plytek, ktore nagrane nero przerw nie maja... jestes
> pewny tego co mowisz? :P

Jetem na 100 % pewien, jak pisalem mam najnowsze Nero i po przegraniu plytki 1:1 (DAO) okazalo sie
ze sa przerwy miedzy utworami, a jakos dziwnym trafem przy uzyciu WinOnCD nie ma

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
ICQ # : 10419779