Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 20:24:44 MET

Użytkownik Squall_Leonhart <Squall_Leonhart_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:93sm1l$n8f$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
>
> Niebawem (tydzien-dwa) kupie komputer. Pierwszy raz sam skladam
komputer
> (znaczy sie wybieram komponenty ;-)) i chcialbym znac wasze
> zastrzezenia\uwagi do ponizszej konfiguracji. Granice cenowe
> a\ to komp max. 4500zł
> b\ monitor max. 1000zł (15` badz 17`)
a wiec komp za 5500 tyska, oto moje sugestie, akurat niedawno wybieralem cos
kumplowi za 6 tyskow, tyle ze na intelu, wiec teraz to troszke zmienilem:
LG Flatron 795FT+ 1785

SOLTEK 75KV2 VIA KT133 SOCKET A , ATA 100, AGP PRO;SOUND ATHLON / DURON 565
AMD Athlon (TB) 850MHz SocketA 3DNow 840
nVIDA GeForce 2 MX 32MB CREATIVE 3D BLASTER DDR 535
40 GB SEAGATE U5 5400 OBRT - ATA 100 840
Dimm Sdram 128 MB 133 MHz 250
Dimm Sdram 128 MB 133 MHz 250
LG x 52 190
SOUND BLASTER 128 PCI (OEM) 99
MIDI TOWER ATX - JOY 129

Klawiatura + mycha + kooler + cośtam jeszcze 200

SUMA 5683

nie wiem, czy dobra plyta, bo na amd sie nie znam, ceny ze ze szczecinskiego
sklepu na L.
milej zabawy...

aha na na 3 lata, to raczej nie starczy...... :( , poza monitorem,
podejrzewam, ze mimo, ze cholernie drogi, to spokojnie starczy do nastepnego
kompa, i do nastepnego..... no sorki rozpedzilem sie, za 6 lat, to juz
bedziesz mial 2 metrowa plazme na scianie ;))

        Pozdrawiam
          Zbyszek

[ciach...]