Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: MM (mlynarczyk_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 20:35:47 MET

Użytkownik "Squall_Leonhart" <Squall_Leonhart_at_interia.pl> napisał w
wiadomości news:93st9a$8sb$1_at_news.tpi.pl...
> Na jekaiej podstawie (pytam serio) i co tam jest takiego drogiego???
> A ja po raz kolejny spytam na jakiej podstawie? Sprawdzales oferte??
> Szczerze to nei znalazlem tanszego sklepu w calym krakowie (a niektorzy
> mowia ze i lepszego)

Tutaj jesteś w sporym błędzie. "BIT" już od dawna nie jest najlepszy i tylko
jedzie na opinii z początku lat `90. Od tamtego czasu powstało masę nowych,
tanich i interesujących sklepów w Krakowie. Tytułem przykładu: Rancom
Computers na Chodkiewicza 17 - bardzo tanio i bardzo solidnie. Z moich
doświadczeń i opinii innych to jest właśnie aktualnie najlepszy sklep
komputerowy w Krakowie.

Co do płyty -to kup Athlona w wersji Thunderbird. Płyt ze SocketA jest całe
mnóstwo.
Pozdrawiam
Marcin M.