Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 19:59:04 MET

Hi!

"Squall_Leonhart" <Squall_Leonhart_at_interia.pl> napisales(as):

>Komputer z gwarancja nie ma mozliwosci podkrecania

CZemu ? Plomby ?

>poza tym Durony nie
>wypadaja tak dobrze jak Athlon-y

W grach ? 5% roznicy.

>(to ma byc komputer na conajmniej 3 lata w
>przod)

LOL, to Ci P4 nawet nie starczy.

>Nie potrzebuje wiekszego, a SEAGATE to z tego co wiem dobra firma

To zle wiesz :) Seagate jest niezly. DOBRE firmy to IBM, Fujitsu...

>Prosilbym o poszerzenie tematu (nie mam pojecia o plytach na AMD-ki). w
>www.bit.krakow.pl jest tylko jedna pozycja a to dziwne bo to jeden z
>wiekszych sklepow jakbys mogl to sprawdzic?

Kiepski sklep znaczy sie.

>Przeciez to zwykla

Teac to Teac, drozsza o te 20 ztea: )

>A co ma naped DVD do monitora??

DVD sluzy do ogladania filmow. tylko. A na 15cali filmy wygladaja
srednio delikatnie mowiac.

>Zaloze sie ze DVD bedzie standardem

A o co chcesz sie zalozyc, bo ja jestem sie w stanie o duzo zalozyc ze
nie.

>Po co dwie bo mam juz kompka i chce je polaczyc, a szeregowy port mam
>zajety, a czemu nie ten ktory podajesz? Bo nie ma takiego... najtanszy 3com
>to chyba 400zl, tansze sa ale oparte na ISA a chce PCI

Po raz kolejny to widze i teraz powiem. Zmien sklep, boten nie dosc ze
jest drogi to ejszcze ma kiepski wybor. A anajlepiej kup czesci i zloz
sam.

>Dlaczego to odrzucasz???

Bo am kiepska jakosc obrazu.

--